عشق دوتا ابجی
منــsaraـــو سایه،یه تیمیم...بدون هم یتیمیم..

دارد می تپد انگار دوباره دلم برای تو

و تو

در حاشیه پیاده رونظاره میکنی مرا

ازپشت دسته گلی که دست توست

خاطرات قشنگی می چینم

و باز به سوی من می آیی

غرق می شویم در ثانیه ها

و عابران می گویند

در نگاهی پر احساس محو شده اند.

 

•★`saye•★` تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

Ar@sh
ساعت11:26---30 تير 1394
به دختره میگم : عـــزیزم اینـــستـا داری ؟

واااااای اصـن اسمـشو نـیار

میگــم چطور: میگه من از اینــیستـا اصـلا خوشـم نمیـاد

فقطـ مسـے و ژاوی ....

از یکی از تیمارستانای تهران پست میزارم .. آب و هوا خوبه ...
فرستنده : م مینودشتے ...


گیتی
ساعت21:21---27 تير 1394

درسکوت دادگاه سرنوشت
عشق برما حکم سنگینی نوشت
گفته شد دل داده ها از هم جدا
وای بر این حکم و این قانون زشت
*


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:37---24 تير 1394
شـــاید برایت عجیب ســت این همه آرامشـــم !

خــودمـــانی بگویــم ؛ …

به آخر که برسی ، دیگر فقط نـــگاه میکنــی . . .


angella
ساعت15:46---18 تير 1394


معجزه‌ها با باد رفته‌اند …

و چشمانی که چشم مرا گرفت …

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …

و پشت پنجره چقدر نیامد …

آنکه قرار بود …


هستي
ساعت13:49---18 تير 1394
=✘( اگه افتــخارت دوست شدن با
←دخترای دافه → +
✔ افتخار من "نـــه" گفتـــن به
پسرای شاخه,,""!


هستي
ساعت13:48---18 تير 1394
هه...ﺑﻌـــضیا
ﻣـــــﺜـــﻪ ﺷﻠﻪ ﺯﺭﺩ ﻣﯿـــﻤــﻮﻧﻦ
ﺗـــﺎ ﯾﮑــــــﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ بهتر ﻣﯿــــبینن..!!
شل میشن
ﺗـــﺎ ﻣﭽــــﺸﻮﻧــﻮ ﻣﯿـــگـیـــﺮﯼ !!
ﺯﺭﺩ ﻣﯿــــﺸـــــﻦ
ﺍﻭ ﻧــﺠـــﺎﺱ ﮐﻪ ﺑـــﺎﯾﺪ ؟؟
ﺭﻭ ﭘﯿشونیشون با دارچین نوشت
یاعلی


Ar@sh
ساعت17:22---14 تير 1394


ﻭﺍﻛﻨﺶ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﻣﻜﺎﻟﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮﻥ:




ﭘﺴﺮ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﻳﻲ:ﺗﻠﻔﻦ ﻭ ﺑﻐﻞ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭ ﻣﻴﺮﻩ ﺗﻮ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﺵ...
ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮی:ﺗﻠﻔﻦﻭ ﻣﺎﭺ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﭘﺴﺮ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ:
1#*141*


هستي
ساعت16:11---14 تير 1394
نى خلاقيت بعضيا از پهنا تو حلقم!
ديروز تو خيابون يكى پشت ماشينش نوشته بود راديكال ١٢٣٢١!!!
بعد از بررسى هاى فراوون فهميدم كه منظورش همون پرايد ١١١ خودمونه!


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:36---13 تير 1394
معجزه‌ها با باد رفته‌اند …

و چشمانی که چشم مرا گرفت …

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند …

و پشت پنجره چقدر نیامد …

آنکه قرار بود …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:29---13 تير 1394
علت بی خوابی ام..

را..

چگونه..

بگویم..

وقتی.. یاد.. تو.. از.. سقف.. اتاقم.. چکه.. میکند…


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت0:41---13 تير 1394
همین الان یهویی "یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را". . . .
"یک بار به نام من محتاج بینداز"
"شاید که همان دانه ی تسبیح دعایت. . . .
"یکباره بیفتد ، به دریای اجابت". . . .


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت0:41---13 تير 1394
بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم


علی
ساعت20:34---12 تير 1394
از ساختار دنیا اطلاع زیادی ندارم ولی



من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:12---12 تير 1394
دوست واژه است
واژه ای که از لب فرشته ها چکیده است
دوست نامه است
نامه ای که از خدا رسیده است
نامه ی خدا همیشه خواندنیست
توی دفتر فرشته ها واژه ی قشنگ دوست تا همیشه ماندنیست...


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:10---12 تير 1394
به سلامتی اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد اگه نبودیم ازمون یاد کرد.اونی که اگه بودیم دعامون کرد اگه نبودیم آرزومون کرد.اونی که وقتی بودیم خندید وقتی نبودیم نالید.سلامتی اونی که هرچند دلخوربود واسه دلخوشی ما خندید.

تـ‗_‗ـنها
ساعت18:10---12 تير 1394
بعضی حرفا هست تو دلت که؛
جمع میشه...
جمع میشه...
جمع میشه...
همه رو که باهم میگی جنگ میشه!!


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:09---12 تير 1394
بعضی از خاطراتـ

مثلِ مین های جا مونده ی بعدِ جَنگـ می مونه

یه وقتی،یه زمانی،یه جایی،

چاشنی شون عمل می کنه ...

منفجر نمیشه

ولی

منفجرتـ می کنه


تـ‗_‗ـنها
ساعت21:20---11 تير 1394
سخت ترین کار این است که منطقی رفتار کنی،
درحالی که احساسات دارد خفه ات می کند !


تـ‗_‗ـنها
ساعت21:20---11 تير 1394
دردی که انسان را به سکوت وامیدار بسیار سنگین تر از دردی است که
انسان را به فریاد وامیدارد....!
و
انسان ها فقط به فریاد هم میرسند ،
نه به سکوت هم.........


هستي
ساعت16:59---11 تير 1394
مقصد مهم نیست ، مسیر هم مهم نیست
حتی خود سفر هم چندان مهم نیست ، همسفر خیلی مهمه . . .
وبتونو ديدم خعععلي خوشكله...
به منم سربزنيد
منتظرم..مرسي


هستي
ساعت16:57---11 تير 1394
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من.


تـ‗_‗ـنها
ساعت16:15---10 تير 1394
هیچ کس بعد هیچ کس نمرده!

اما خیلیا بعد خیلیا دیگه نتونستن زندگی کنن...


تـ‗_‗ـنها
ساعت16:14---10 تير 1394
هر گاه خدا تو رو به لبه پرتگاه بر د بهش اعتماد کن يا تورا در آغوش خواهد گرفت يا پروالز رو يادت خواهد داد

تـ‗_‗ـنها
ساعت16:13---10 تير 1394
وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم

بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم

امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه کلمــ‗__‗ــات

خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج و ویــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند !


تـ‗_‗ـنها
ساعت16:12---10 تير 1394
جـغـد گـفـت:
خـدایـا....
آدم هـایـت مـن و آوازهـایـم رادوسـت نـدارنـد....
.
.
خـدا گـفـت:
آوازهـای تـو بـوی دل کـنـدن مـی دهـنـد....
و....
آدم هـا عـاشـق دل بـسـتن انـد....
امـا....!
تـو بـخـوان.....
و هـمـیـشـه بـخـوان....!
کـه آواز تـو....
حـقـیـقـت اسـت و.....
طـعـم حـقـیـقـت....تـلـخ....!!!


DUYĞU
ساعت15:44---10 تير 1394
يکــــــــ بار که تنــــــــــها بماني،

يکــــــــ بار که بشکنـــد دلت… غرورت …اعتمادت…
همين يکــــــــــ بار کافيســـت

تا يکـــــ عمـــر از پشت ِنگاهــي ترک خورده به آدمهــا بنگري …!
همين يكــــــــــ بار كافيســـت

تا ديگر هيــچ نگاهــــــــــي دلتــــــــــ را نلرزانـــد …


Milad
ساعت10:16---10 تير 1394
میـــــگَن کَســــــــی کـــه دوسِــــت داشته بــــــاشه

مــِثه ســـــایه باهاتــــــــه
ولـــــــــــــــــــــــــی

به قول مرتضی پــــاشــــــــایـــــــــــی<b r />
مَن اونیــــــــــَم که سایه هَم نَداشت


m░i░l░a░d░7░
ساعت21:40---9 تير 1394
شهـــامــت مــی خواهــد …

ســـــرد بــاشــی …

و گــرم لبخنــد بزنـــی ..!


سارا
ساعت14:26---9 تير 1394
زیبا بود...

atefeh
ساعت12:04---9 تير 1394
غــــُـرور مــــــَـــלּ ڪاســـــِ ـــہ آشِ نــَنــَـتـ نیــســـت ڪــــِــــہ

بزنـــــــے بشــــڪــُـــونـے بگـــܢܢ

כَفــــــع بلـآ بــُـــوכ

شڪــــَــستــِــش مــُـــساوے بآ خوכِ بلـــآســــــت


matarsak
ساعت0:38---9 تير 1394
آپم

matarsak
ساعت0:33---9 تير 1394
عشق عاشقیا دیگه افسانه شدن

تـ‗_‗ـنها
ساعت18:47---8 تير 1394
ميشه تنهايي بازي کرد

ميشه تنهايي خنديد

ميشه تنهايي سفر کرد

ولي خدايي خيلي سخته تنهايي

تنهايي را تحمل کرد …


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:47---8 تير 1394
ميشه تنهايي بازي کرد

ميشه تنهايي خنديد

ميشه تنهايي سفر کرد

ولي خدايي خيلي سخته تنهايي

تنهايي را تحمل کرد …


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:46---8 تير 1394
شما يادتون نيست…
منم يادم نمياد…
ولي ميگن آدمها يه زماني مهربون بودن!


تـ‗_‗ـنها
ساعت18:46---8 تير 1394
سخت است

يکرنگ ماندن در دنيايي که مردمش براي

پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. دو شنبه 8 تير 1394 . 18:3 .(BY*SΛŔΛ SΛYƐ)
عشق دوتا ابجی
ABOUT

ما دوتا خواهریم خودمونو عشقست فقط هیچکس و هیچی هم برامووووووون مهم نیس
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فان تیک
دخی بارونی
مترسک عاشق.
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق دوتا ابجی و آدرس 2alone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

كد موسيقي براي وبلاگ

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس